Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-06, 13:42   #5
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskusjonstråd om Hundehode

En roman med umiddelbar klo.
Pluss for det bisarre og surrealistiske; litt sånn norsk-dansk magisk realisme. Flotte typer. Og jeg har fnist ganske godt underveis.

Men litt for mange av dem, jeg sleit litt med å holde dem fra hverandre i starten.

Sjøl om det kommer en del frampek, savner jeg at boka bygger opp om noe mer. Den gir meg liksom den lovnaden til å begynne med, men så er det som om forfatterens fantasi (imponerende!) og fortellerglede tar litt av og mister fokus. Jeg leser ikke for livet i sluttfasen fordi jeg bare vite.

Jeg reagerer ikke på Asger er så allvitende. Det er mulig det er formen som lurer meg.

Det er ellers mulig at Tinetoffs sukk i en annen tråd påvirket meg mens jeg leste, men jeg tok meg i å snu på ord i kronglete setninger for å høre om de virket mer "norske".

Ord som likeglad ble i alle fall veldig dansk.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat