Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-17, 18:14   #64
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foreldre i dag er dårlige forbilder

Veldig enig med det du sier om forskjellen på vår generasjon og generasjonen før, Polyanna. Vi er mer bevisste på hva vi sier og hvordan vi snakker om kropp, men mye av det vi gjør, signaliserer at "riktig" type kropp og utseende er noe vi er villige til å strekke oss langt for å få. Jeg tror også at vår generasjon er mindre villige til å se ut som om vi er 40 og 50 enn generasjonen før (jeg synes f. eks det er noe dritt å nærme meg middelalderen selv, med alt som følger med av rynker og hårfarging) enn det foreldrene våre var.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat