Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-18, 13:43   #1
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg elsker Kindlen min, men ...

Fleire gonger har eg lese oppslag om arbeidsforholda i britiske og amerikanske Amazon. Dette er det nyaste: https://agendamagasin.no/anmeldelser...-underklassen/, ei omtale av boka Hired av James Bloodworth.

Sitat:

Arbeidsoppgavene på lageret innebar å hente bestilte varer på et område på størrelse av en fotballbane. Arbeidet ble styrt av gps-klokker og Bloodworth og kollegaene hans ble tildelt poengsummer etter hvor effektive de var. Lave poengsummer ledet til oppsigelse – man ble «sluppet løs», som det hette på amazonsk. (...) 71 prosent svarte at de på en vanlig arbeidsdag gikk mer enn 16 km.

Innimellom kjenner eg at det er vanskelig å vere opptatt av etisk forbruk. Dette er noko som har tatt stadig større plass i mitt medvit, dei siste åra. Eg er stadig meir overbevist om at mitt neste lesebrett ikkje blir frå Amazon. Og samtidig er det jo så sjukt praktisk med den marknadsleiande kindlen som virker overalt.

Eg merker eg blir frustrert over å møte meg sjølv og mine tanker om «liv og lære» i døra på denne måten. Eg boikotter Nestlé, bortsett frå Kinderegg, då. Eg prøver å redusere engangsavfall, bortsett frå i barnebursdagen, då. Eg er opptatt av at arbeidarar som produserer tinga eg bruker, har gode vilkår, bortsett frå Kindlen min, då ... og så vidare.

Dette er kanskje meir eit hjertesukk, enn eit innlegg med konkret retning. Men eg høyrer gjerne andre sine tanker om tema. Eg synest det er vanskelig å navigere i dette.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat