Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-18, 19:56   #14
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Eg elsker Kindlen min, men ...

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg synes sånn er så vanskelig at jeg i realiteten ikke boikotter. For meg er ikke prinsippet verdt noe hvis jeg ikke også følger det når det gjør vondt for meg.

Dette forstår jeg ikke helt. Hvis man, som jeg har gjort, boikotter Nestlé på grunn av den helt for jævlige innsatsen de gjør for å få fattige mødre til å slutte å amme. Er det da på noe vis bedre å helt og holdent droppe boikott og spise Lion-sjokolade og Nestlé-frokostblandinger til det tyter ut øra, eller er det bedre å et par ganger i året kjøpe Smarties men resten av året holde seg unna leverandøren?

Jeg syns det prinsipielt er kjempefint hver eneste gang noen dropper å kjøpe noe fra Nestlé. Det trenger ikke engang å gjøre vondt for dem. Det er fint at de ikke støtter opp om det bedritne firmaet uansett.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat