Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-11, 16:20   #49
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Erfaringer med FOVEA fotograf?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg fikk en sms med en link. Det viste et lite bilde av Poden. Bildet virket fint og klart, men veldig lite. Når jeg forstørret det ble det kornete.

Jeg gleder meg til å få bildene sendt hjem til meg, så jeg får sjekket skikkelig før vi velger hva vi skal beholde og ikke

Vist du logger inn på fovea siden med det passordet og sånt man får i forkant ser du bildene i ganske stor utgave. og man ser med en gang om man vil ha de eller ikke. Men da er det forsent å velge pakke, om man eks vil ha et portrett og gruppebilde, eller bare gruppebilde, eller bare portrett eller ingen ting

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat