Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-17, 09:14   #11
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Arv og miljø - Vigdis Hjort

Har ikke tenkt å lese noen av dem, tror jeg. If any, Helga Hjort sin. Jeg synes det virkelighetslitteraturgreiene går over alle støvleskaft, fra Bokhandleren i Kabul og To søstre via Min Kamp og til Vigdis Hjort. Det er i så fall ikke første gang VH har hevnet seg i litterær form, det har hun vel vedgått i intervjuer før, at hun gir støvlespark til den ene og den andre. Det gjorde Agnar Mykle også, ved å henge ut kvinner han hadde vært i relasjon til.

Vil du skrive fakta, gjør det redelig og ordentlig med mulighet for ordentlig tilsvar. Ikke pakk det inn i litteratur for å gjøre deg selv untouchable og de andre maktesløse. Vigdis Hjort begynte. Game's on.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat