Vis enkelt innlegg
Gammel 22-12-17, 12:02   #23
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør det selges spill som "politisk ukorrekt "?

Butikkene kan naturligvis gjøre som de vil, i likhet med kunder og spillere. Og produsenter kan naturligvis ombestemme seg og trekke et produkt, hvis de enten ikke liker produktet eller ikke liker oppmerksomheten de får. Men jeg synes ingen persons smak eller sans for humor skal avgjøre hva det skal være lov til å selge eller kjøpe.

Jeg synes de eksemplene jeg så var smakløse og ikke morsomme, men jeg elsker Cards Against Humanity, og er helt sikker på at jeg kjenner folk som synes det er smakløst og ikke morsomt.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat