Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-08, 22:49   #17
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: Hvordan reagerer du?

Jeg hadde holdt meg til avtalen og vært sammen med de utenbys vennene. Hvis de var felles venner med de som skulle ha festen, og det var naturlig å ha dem med, så hadde jeg kanskje sjekket muligheten - det kunne jo vært hyggelig for alle.

Jeg har opplevd at noen spurte om de kunne invitere med et ekstra par som var på besøk (som jeg ikke kjente i det hele tatt) til en fest, og jeg kunne ikke si annet enn ja. Men jeg syntes det var ubehagelig, dette var en lenge planlagt og ganske stor fest med flere retters middag osv., og jeg hadde prioritert ganske hardt fordi det var mange jeg kunne tenke meg å invitere men ikke kunne ha ubegrenset antall. Nå endte det med at ikke dette paret kom til byen den helgen likevel, da. Det var sikkert hyggelige folk, men akkurat på den festen som var litt sånn "planlagt" hadde det passet litt dårlig syns jeg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat