Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-17, 08:20   #10
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.567
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drikkeflaske til skolebarn

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Nike flaskene fra XXL.

Disse er populære her også, "alle" har dem. Vi har bare ei slik, og ungene krangler om den. Minner meg på at jeg skal kjøpe flere.



Har hatt flere Camelbak og Contigo-varianten med silikontut, de har alle blitt tygget i stykker etter en kort stund (det vil si den eneste som har berget er den som står på kontorpulten min, som bare jeg bruker) . Og "sugerøret" har blitt borte. Contigo med tut i hardplast har holdt da, men er vanskelig å få rengjort skikkelig og nå synes ungene at det smaker rart av den.

Ellers bruker mine stort sett reklameflasker de har fått gratis på ymse idrettsarrangement. Drikketuten går lekk etter en periode, når de har blitt tygget på nok ganger, da går de i søpla.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 12-09-17 kl 08:56.
My er aktiv nå   Svar med sitat