Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-17, 23:02   #13
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.451
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forsikring og sykdom

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg ser på en måte for meg at det kan bli litt lenge å sitte i Gdansk alene med to barn en uke om været skulle bli dårlig. I fjor hadde vi sol og 30 grader, men det er jo ingen garanti for det. Vi har vel stort sett sett det som er å se der. Alternativet er jo å finne på noe annet alene med barna på kort varsel, men vet ikke hva. Tror ikke jeg er tøff nok til å dra alene på sydenferie med dem, men det finnes jo andre ting.

Ringte forsikringsselskapet nå, må ringe i åpningstiden i morgen så får gjøre det og snakke med barna hva de ser for seg. Fordelen med Gdansk er at vi er ganske godt kjent nå og det føles trygt ut å dra dit alene med dem.

Vil gjerne ha tips til andre ting vi kan finne på. I går tenkte jeg tanken på tog til Oslo, være der et par netter og så ta tog videre til Gøteborg og være der noen netter. De har ikke vært i Sverige før. Vi var i Spania i april, så det må ikke være syden. Tror storby utgår med åtteåring.

Det går jo an å beholde flybillettene, men å bo i Sopot i stedet for Gdansk? Da blir det litt sydenferie. Sjekk ut Sopot om du ikke har vært der.

Jeg ser på det som uproblematisk å reise alene med to barn så store som dine, hvis alt ellers er som normalt. Det går jo an å hoppe på tur til Syden også, men det er neppe noe særlig billig å få tak i.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat