Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-18, 13:24   #59
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.160
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

På fredag satt jeg og ventet på at barna skulle komme hjem. De går fra SFO kl 15, og bruker fort 1 time på de 900 m hjem.
Nuvel, ca kl 16 ringte det på døren, men da jeg åpnet ble jeg møtt av P sammen med en tenåringsjente og en dame som viste seg å være moren hennes. Og ingen A.
Jenta hadde funnet P vandrende alene innover mot sentrum, og altså i helt feil retning. P forklarte hvor hun bodde, men jenta kjente ikke igjen adressen så hun ringte sin mor som kom og fulgte de hit.
Snille folk!

Det kom til slutt fram at jentene hadde blitt med hjem til en jente i klassen, men P ville heller hjem og fant altså ikke veien.
Faren til jenta ringte forøvrig rett etter at P kom hjem og fortalte at han hadde kommet hjem og funnet A der samme med datteren sin. Men at det var bare hyggelig, og hun kunne få være der og spise taco.

Jeg og P dro på shopping, og kjøpte to enkle mobiler som jentene kan ha med seg når de er ute alene.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv