Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-19, 00:33   #28
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du mange NÆRE venner

Den aller nærmeste og som har kjent meg absolutt hele livet er søster´n. Hun snakker jeg med hver eneste dag, hun er den 1. jeg ringer om det dreier seg om oppturer eller nedturer. Jeg har flere veldig nære venninner, men ingen av dem så nære som søster´n.
Jeg har 3 som også har kjent meg "hele" livet, fra vi var 2-3 år, avstander gjør at vi ikke treffes så ofte, men når vi møtes er det som om vi snakket sammen i går.
Å se de når du står i en livskrise er helt uvurderlig, vi har feiret bryllup sammen og vært i begravelser sammen. Like viktige begge deler, de kjenner hele historien.
Jeg har også venninner jeg har blitt kjent med som voksen, 1 av disse er jeg også fortrolig med.

Jeg syntes det er vanskelig å kategorisere venninner, alle har en viktig rolle i livet mitt, de er der om Dovre faller, hvisduskjønnerhvajegmener, uten at jeg diskuterer svigermors hemorider med dem alle.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 06-01-19 kl 00:40.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat