Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-14, 13:42   #27
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.826
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Grilltips for grillere med dårlig fantasi

Her er spare ribs favoritten. Gjør seg ekstra godt med god marina. Ellers er det godt med lam, fisk og kylling (som du allerede nevner). Koteletter gir jo episk grillukt for mitt vedkommende, og da er det godt med ris til, evt en litt bugnende salat.

Som tilbehør har vi fast squash, babymais og paprika (gjerne søtpaprika) som vi liker å ha i aluminiumsform eller på aluminiumsfolie (men pass på at det ikke drypper) med olje/smør og maldonsalt over. Ungene liker best store maiskolber, og mitt siste favorittilbehør er kidneybønner (med maldonsalt) Om du har diverse løk og hvitløk oppi aluminiumsformen får du jo enda bedre smak på ting. Gulrøtter/babygulrøtter er også godt på grillen, og det neste jeg har tenkt å prøve ut er søtpotet (gjerne la den få koke opp litt først).

Poteter som er skåret nesten gjennom i skiver med smør/olje og krydder over er siste favoritten hos et vennepar av oss, og det er knallgodt. Eventuelt potet i folie.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat