Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-11, 10:06   #11
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork
 
Kjøkkenskriveren sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 1.548
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Diskusjonstråd: A Dance with Dragons

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Men det jeg egentlig skulle si var selvsagt (og dette er en stygg, stygg spoiler, ligg unna!): Er det noe som helst håp om at Jon kan overleve? Er jeg bare blaut og sentimental og undervurderer Martins vilje til å meie ned yndlingspersoner? Kan Melissandre ta en Beric Dondarrion på ham?

Kan vi ikke bare erklære hele denne tråden for en spoilertråd og advare folk som ikke har lest boka om å ligge unna?

Uansett: Jeg kan tenke meg minst tre måter Jon kan overleve på. For det første vet vi ikke at han er påført nødvendigvis dødelige sår i utgangspunktet, vi vet bare at han er skadet og bevisstløs. Og det er en haug med vennlig innstilte folk rett i nærheten. For det andre er det gitt ganske grundige frampeik om hvordan folk med warg-evner kan leve videre i en annen kropp. For det tredje er Melisandre også like i nærheten, og hun er jo en av en håndfull av prester som tjener en gud som faktisk gjør mirakler og ikke begrenser seg til snikk-snakk.

__________________
Apeklubben: juli 2008, september 2011, januar 2014, april 2018
Kjøkkenskriveren er ikke aktiv   Svar med sitat