Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-13, 01:29   #1
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Spørsmål

Gode matbokser/bentobokser til skole

Vi har haugevis med matbokser i huset. Noen er jeg fornøyde med, mens andre er ikke like bra.

Jeg kjøpte noen sånne easy lunchboxes for noen år siden og har vært fornøyd med dem. Men nå begynner de å bli litt slitte. Tenkte jeg skulle kjøpe noen nye, men de skulle jo ha dobbelt så mye i porto som boksene koster. Så da ser jeg meg rundt etter alternativer.

Jeg vil ikke ha dem for små, så da er ikke de japanske bentoboksene et alternativ. Men helst med flere rom slik at jeg kan ha litt frukt og snacks oppi i tillegg til brødskiver. Og de må kunne vaskes i oppvaskmaskin.

Så hvilke bokser er dere fornøyd med? Er det noe som kan anbefales?

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat