Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-19, 23:27   #296
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

En lang og god samtale med en barndomsvenninne jeg ikke har snakket med på svært lenge. Anledningen var egentlig et klassejubileum som arrangeres snart, som jeg har ventet i det lengste med å melde meg på, fordi jeg egentlig ikke har lyst. Så jeg tok kontakt mest for å høre hva hun tenkte om saken (fordi hun er egentlig den eneste fra klassen jeg har interesse av å møte). Hun følte det samme som meg, og resultatet ble at vi ble enige om å droppe klassetreffet, og heller møtes vi to, en annen helg, og dra på hyttetur. Så nå har vi bestemt helg i november, og jeg har allerede kjøpt meg flybilletter. Huttetu som jeg gleder meg! Det er alt for lenge siden vi har møttes nå, og plutselig føles det som veldig lenge til november.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv