Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-20, 08:58   #18
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.395
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Platetoppen har sannsynligvis takket for seg, hva vil jeg ha?

Ja, og da står det at man skal koble den fra strøm en periode, ta sikring ut og inn, og om ikke det hjelper; kontakte servicepersonell. Det virker som en vanlig feilkode som brukes av flere induksjonsprodusenter, og som handler om feil på kontrollenheten. Vi vet ikke helt hvor gammel den er, selger var litt kreativ når han skulle beskrive alderen på kjøkkenet. Så om vi legger godviljen til, så er den minimum seks år gammel, sannsynligvis eldre. Jeg ser at den er i ferd med å gå ut av IKEAs sortiment.

Rent miljømessig har jeg aller mest lyst til å fikse den, samtidig så er koketoppen noe av det vi bruker aller mest her i hjemmet, og jeg har behov for at den fungerer godt. Så det er jo også en mulighet til å kjøpe noe jeg har valgt selv, som funker bedre. Spesielt om fiksing koster nær det samme som ny. Hadde det vært den perfekte koketoppen hadde jeg vært mye mer villig til å legge penger i å fikse.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat