Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-06, 21:39   #52
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Husk ammeprogrammet nå kl 20!!

Dokumentaren sugde. Tydelig at den spilte på folks fordommer og sensasjonslyst.
Det var rart og uvant å se en syvåring die, og moren kom med en del utsagn som også skurret hos meg. Jeg syntes også synd på søsteren, som sikkert følte det vondt at ikke hun fikk like mye nærhet og kosetid med moren. Ikke at hun også burde ammes, men søstrene virket såpass jevngamle at det virket litt feil å gi så mye av seg selv til bare den ene. Hun kunne muligens unngått en del sjalusi ved å ha avsluttet ammingen tidligere.
På den andre siden synes jeg at ammingen av ett, to, tre og fireåringer er fint og naturlig. Jeg ble rørt av moren som ammet sin fireåring og også ønsket å amme adoptivdatteren. På meg virket hun fornuftig, omsorgsfull og flink med tilnærmingen når hun forsøkte å amme datteren.

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat