Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-20, 16:14   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Spørsmål

Baking i ildfast form

Jeg lurer på hva jeg gjorde galt. På hytta prøver jeg å begrense duppedingser og tenkte derfor at jeg kunne bruke det ildfaste fastet i stentøy til å lage brownies fremfor å kjøpe en egen rektangulær form. Men selv da jeg stekte den 5-10 min lengre enn hva jeg gjør med langpannen (tilhørende ovnen og som i tillegg er dobbelt så stor) så ble den ikke stekt. Jeg digger røre mer enn kake så, altså, ikke det største problemet for min del, men ja... litt mer stekt er i hvert fall hyggelig når man skal servere gjester Eller kan det være at jeg må øke temp på ovnen? Har også rund kakeform. Vil den egne seg bedre?

... og nei. Å bruke ovnens langpanne bør unngås selv om det gir finfint resultat. All ekstra kake har en tendens til å havne i min mage

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat