Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-20, 15:42   #26
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.451
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan vasker du drikkeflasker?

Ja, den korka på Les artistes-flaskene har en slags tøvete "klokke" på toppen, som du kan vri på for å markere klokkeslettet du fylte flasken på (hvem som nå måtte ha behov for det). Og inni systemet der kan det sikkert samle seg vann. Jeg har ei slik flaske på kontoret, den vasker jeg for hånd i kjøkkenkroken på jobb en gang i jubelåret, så jeg har ikke prøvd å ha den i oppvaskmaskina. Dette står om flasken i nettbutikken til Kitch'n btw:

Sitat:

Korken er formet som en klokke. Her kan du vri til klokkeslettet når du fyller flasken og holder kontroll på ca. temperatur på innholdet utover dagen. Trykk ned oppå korken for å løsne vakuum før du skrur opp flasken. Stor åpning som gjør det lett å tilsette isbiter. Flasken er ikke beregnet for drikkevarer med kullsyre.
Kan rengjøres i oppvaskmaskin men anbefales ikke, da motivet blir svakere og termoeffekten minskes. Korken skylles i vann.

Så man kan tydeligvis trykke på toppen for å utligne trykket hvis man har noe varmt i flaska. Jeg har bare brukt den til kaldt vann, så det har jeg ikke skjønt før jeg leste det nå.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 04-09-20 kl 15:49.
My er ikke aktiv   Svar med sitat