Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-20, 13:06   #21
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.840
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppbevaring av ost

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Oppbevarer i originalpakke + plastpose. Men må si at vi spiser 1-2 kg jarlsberg i uken. Da primært ost på skiven, men også som rives til taco/pizza. Høres helt utopisk ut å skulle klare seg med 400 g i nesten to uker. 5 personer, et barn spiser ikke ost på skive.

Ja, man har jo ulikt forbruk rundt omkring. Jeg synes jo 2 kg ost i uka virker helt enormt. Men jeg prøver å begrense ostespisingen, da. Vi har for eksempel aldri ost til taco, og på pizza dekker jeg ikke helt med ost. På skiva er det typisk to slicer.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat