Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-20, 20:04   #30
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.868
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppbevaring av ost

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Det er jo supergodt med ost til taco, syns dere ikke!? Her går ca 1 ost i uka.

Enig i at det er/kan være godt. Men vi prøver å begrense ost generelt. Det er salt og veldig fett. Vi unngår det ikke helt, vi spiser det på skiva hver dag. Men jeg synes ikke det er nødvendig på taco. Jeg lager taco på den sunneste måten jeg kan, med mye gode grønnsaker, lite kjøtt og mye bønner. Lite skjell/lefser også. Vi har det like gjerne på en helt vanlig dag, altså, det er ikke fredagsmat hos oss. Forøvrig spiser vi ikke annerledes i helgene heller. (Må legge til at sunn mat ikke er kjedelig mat, og at vi ikke trenger å spise usunt for å «kose oss». Ikke at jeg tror at du trodde det, men mange later til å tro sånt, så jeg bare avkrefter det med en gang. )

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat