Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-17, 17:41   #30
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone plus - angrer du?

Opprinnelig lagt inn av Hulda, her.

Det har jeg også, men den har falt ut _en_ gang. Med en sprekk på tvers som resultat.

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg har ikke store hender, men det var utrolig hvor fort jeg fikk til teknikken. Du må bare gli telefonen litt rundt i hånden. Går i bakken innimellom, da. Husk sånn glassbeskyttelse.

Jupp.

Jeg elsket den. Men den passet ikke i lommene mine, og hver gang den falt ut av lommer eller hender, så knuste den. Så jeg endte nesten opp med å være mer uten telefon enn med. Så siste gangen den knuste, så byttet jeg i en 6s i stedet. Har vært rimelig fornøyd med å ha telefon, men er lite fornøyd med hvor lite batterikapasitet jeg har fått i forhold til 7pluss. Jeg likte den veldig godt, selv om den var upraktisk.

Jeg tror det at skjermen er så stor, gjør den mer sårbar. Telefonene jeg har hatt før og etter har aldri knust.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat