Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-17, 13:51   #29
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aktivitetsarmbånd

Opprinnelig lagt inn av Hjertensfryd, her.

Min måler puls ganske så nøyaktig. Fekk sjekka det då eg var innlagt i sist veke. Klokka bomma med eit slag i forhold til sjukehuset sitt utstyr. Legane og sjukepleiarane syntes og det var litt kult

Er godt fornøgd med klokka mi eg. Fekk dei funksjonane eg ville ha. Har ikkje utnytta den til det fulle enno, av logiske årsaker.

Så bra, håper du får mye glede av klokka framover!

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Apple watch 2 er gøy, men dyr. Betydelig bedre batteri enn eneren har den og. Det eneste jeg savner fra Jawbone'n jeg hadde før er søvnmåler; det har jo ikke eplet.

Jeg har i tillegg en Michael Kors Access Crosby på andre armen da, som også måler søvn, så er godt monitorert... Den er så vakker i forhold til alle andre, men har veldig enkle funksjoner.

Ja, da er du godt monitorert. Søvnmåler trenger jeg ikke, tror jeg. Eller, hvorfor ikke? :hm:

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat