Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-17, 16:50   #151
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.973
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg skjønner veldig godt at det er sårt med familie som ikke prioriterer merkedager i familien. Det er selvsagt noe helt annet enn å mene at det er meningsløst å feire slike dager (som var premisset først i diskusjonen).

Det blir jo en kombinasjon av ting.

Hvis svigerfamilien kommer, så blir vi så mange at vi må leie lokaler (de er veldig mange). Hvis vi leier lokaler og de ikke kommer, så blir det veldig godt med plass og ganske åpenlyst at de mangler. Lokaler må bestilles lang tid i forveien, men klarer vi å stole på det svigers sier om å komme eller ikke?

Og når jeg ikke helt ser poenget i utgangspunktet, så blir redselen for skuffelsen, stresset det vil være å arrangere og tidsbruken for konfirmanten noe jeg kjenner meg ambivalent til.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv