Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-17, 09:53   #95
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.429
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkle og populære langpannekaker

Opprinnelig lagt inn av Dali, her.

Kan denne fryses? Evt noen av de andre her? Jeg vil bake i helga for bruk 17. Mai.

Det som er med denne er at glasuren helst bør has på kaka når kaka er varm, slik at den ikke stivner med en gang, fordi kokosmassen skal smelte ned i den, og at det beste er å stikke masse små hull i overflata så glasuren trekker inn. Men bortsett fra det kan helt sikkert kakebunnen fryses. Jeg har aldri prøvd å fryse hele kaka.

Til 17.mai bruker jeg alltid å bake Pavlova, for da kan jo bunnen lages flere dager i forveien, og det går fort å smelle på fyllet rett før man skal spise.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat