Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-17, 09:15   #31
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.477
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørsmål til gamle venner

Mulig jeg er litt farget av at jeg er med å arrangerer 20 års jubileum. Tenker det hadde vært gøy med quiz/kahoot etc (Men helt ærlig tror jeg bare det blir "bare en middag") og oppfatter egentlig spørsmålet ditt dithen?

Hvis jeg møter folk som jeg kjente for 20 år siden (NB! Det er da IKKE ungdomsskolen ) blir det i praksis mye "den gang da" og "oppdateringer" på dagens status (antall barn, ektemenn og hunder)

Hva jeg egentlig lurer på? Tja, det må ha vært hvordan de hadde det på barne- og ungdomsskolen. Som voksen er og blir jeg ofte overrasket over hvor forskjellig ting oppfattes og huskes.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat