Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-22, 22:13   #46
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.833
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den bærekraftige og besparende mat-tråden

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

At landskap gror igjen og steder fraflyttes har jo andre konsekvenser også. Alt er ikke klima. Jeg ønsker meg også en skikkelig uøkonomisk norsk kjøttproduksjon det vi bruker dyr som ikke vokser like mye, men klarer seg med mer beite og mindre kraftfôr. Så kan vi heller spise litt mindre av dem.

Og det eksperimenteres også med tilskudd som gir mindre raping. Har jeg lest et sted.

Jeg kjøper kjøtt av urraser på Reko. Det er ofte dyr som klarer seg godt i naturen, beiter i karrig landskap og ikke vokser like fort som fremavlede kjøttproduksjonsdyr. Det er jo dyrere kilopris, men jeg tenker at jeg betaler de hundrelappene og heller spiser midre - så der eer jeg helt på linje med deg. Poly.

Kuraping har jeg ikke satt meg inn i, da. Men jeg har en i omgangskretsen som snakker like varmt om å spise melkeproduserende kyr som Floksa, så jeg håper at Gildekjøttdeigen jeg spiser, kommer fra dem. Vedkommende jobber med norske kyr daglig, men er ikke melkebonde.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat