Tråd: Lærerstreik!
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-14, 20:07   #52
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.217
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lærerstreik!

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Jeg vet det var unngåelig men synes det var svært uheldig timing på dette. Jeg er redd "folk flest" ikke vil ha særlig sympati for en streik som trappes opp først når skolen starter igjen etter 2 mnd sommerferie. Håper ikke det skader omdømme ytterligere. Jeg synes folk har forbausende mange fordommer om læreryrke fortsatt.

Jeg forstår ikke hvorfor man ikke skal støtte lærerne. Eller - det jeg støtter er skolen. Jeg er fremdeles himmelfallen over at KS kan foreslå noe slikt som dette, og jeg ble også himmelfallen da forhandlingsdelegasjonen ikke automatisk gikk i brudd. Men det er mulig jeg ikke helt har forstått hvordan man forhandler for lærerne.

Jeg vil ikke ha en skole hvor lærere må være til stede 7,5 timer daglig gjennom hele året. Folk som vil ha slikt har rett og slett ikke forstått hvordan en skole fungerer. De burde fiskedaskes til de forstår litt mer.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv