Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-06, 00:30   #9
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spansk bordsang

Opprinnelig lagt inn av carolin, her.

Han var jo utrolig flink med spanskuttalen sin.
Lærte han spansk tidlig?

Opprinnelig lagt inn av Polkadot, her.

Hvorfor går han på spansk/norsk barnehage? Jeg vil også ha gutten min der!!! Flytter til oslo, jeg.

Det var tilfeldig at han fikk plass i en spansk/norsk barnehage like ved oss da han var ett år. Han trivdes godt der, og vi likte ideen om å la ham utsettes for flere språk tidlig, så da han måtte gå over til storbarnsbarnehage i fjor sommer, lot vi ham fortsette innenfor samme system. Så han har vært i norsk/spansk barnehage i over to og et halvt år.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat