Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-07, 21:24   #52
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg bare tulla med deg, Nabbe Karri er vel egentlig det fornorskede (les Black Boy-oversettelsen) av curry.... Derfor kanskje at Black Boy smaker såpe...

Forøvrig er det kjempegodt med karry/curry i fiskebollesausen, og jeg er ikke en gang gammel dame!

Eneste er at når jeg ber om curry/karri på den tamilske butikken, får jeg tamilsk curry, som er noe helt annet.

Det med "eldre damer" er egentlig ikke mine ord, men min fars ord. Han smakte "Mild Madras Curry" en gang, sånn boks fra Rajah eller hva det heter, og har aldri gått tilbake til de som selges i butikkene, det er for "gamle damer med lilla hår som må spice opp fiskebollene sine med parfymen de bruker" eller noe sånt.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat