Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-19, 18:24   #1024
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Besøk av søster og eldste supertantejente i helga. Min niese skal begynne å studere her til høsten, så de var oppover for å få nøkkel og se på hybelen hennes, også hadde vi en lang og fin sightseeingrunde og koste oss sikkelig i byen i nydelig vær i går.

Og så, at mannens svoger skulle oppover hit, i forbindelse med urnenedsettelse, og tok med seg minste supertantejente som har skolefri i morgen, slik at hun kan overnatte hos oss. Hun og minstejenta her er like gamle, og erterris (facetime daglig), og siden kusinen absolutt ikke har lyst til å være med på urneseansen i morgen sendte jeg SMS til læreren og spurte om hun kunne få være med min datter på skolen i stedet (de har ikke skolefri her). Fikk til svar at hun var hjertelig velkommen, og jentene jubler og gleder seg.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv