Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-12, 23:49   #1
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

[2012] 2. desember - 1. søndag i advent

Jadda, så var det allerede duket for åpning av luke nr. 2 i denne eminente julepakkekalenderen ala FP.

Litt svett er jeg, etter pangstarten til Scully, det skal være sagt og ikke er det som om jeg har funnet opp kruttet heller, men å flette det inn i historien om Mr. Kwansaanissen har jeg da klart, sammen med en koselig førjulsaktivitet. Håper jeg!

Jeg har rett og slett ikke hatt mulighet til å fikse med PDF og YouTube, så her følger en link til bloggen min der jeg har forsøkt å skrive og vise med bilder så godt jeg kan nå i kveldingen. Planen var et hus som skulle se litt "lurvete ut" med maaase pynt og farger her og dr, og at barna skulle hjelpe meg med det ved å slå seg løs, men tiden løp fra oss og jeg ble sittende til helt på tampen her alene. Det enkle er ofte det beste, ikke!?

Luke to åpner kl. 00:01, og ikke et sekund før!

Twenty-four shades of glue - 2. luke i FPs julepakkekalender

















__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.

Sist redigert av Bomull : 01-12-12 kl 23:55.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat