Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-13, 10:55   #16
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IV

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Akkurat den criseskip-greia måtte jeg kommentere og, da ei jeg kjenner la den ut. Jeg fortalte om min far som ikke fikk sykehjemsplass, da damen som skulle vurdere om han hadde behov for det, dukket opp på sykehuset akkurat i det sykepleierne hadde klart å stable den gamle, sjuke mannen, opp i en prekestol et øyeblikk. Far fikk avslag på sykehjemsplass siden han kunne stå på beina, var han ikke dårlig nok, så han klarer seg hjemme med tilsyn fire ganger om dagen.

Far min hadde aldri klart seg på et cruiceskip - han hadde gått rundt et hjørne på båten, ikke visst hvor han var lenger, mistet balansen, ramlet og ikke kommet seg opp igjen.

Fader, jeg kjenner den cruiseskipteksten provoserer meg langt inn i ryggmargen ennå.

Jeg kjenner jeg blir litt provosert over at faren din er for frisk for sykehjemsplass også, jeg. Søsteren min jobber for øvrig på sykehjem og sier at set medieskapte bilde av hvordan pasientene har det er langt fra hennes verden. Se gamle får dusje daglig om de vil, men som regel handler det mer on at de ikke vil dusje. Og de både akeiviseres og får annen omsorg. Maten sier hun rikrignok at kunne vært vesentlig bedre, men det er en kjedelig bivirkning av at hjemmene nå ikke har egne kjøkken lengre, men får det levert fra storkjøkken.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat