Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-13, 23:46   #7
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.826
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pliktet til å svare på skjema fra SSB vedr stand. & pris på ny enebolig - noen an

Vi må fylle ut postene for delkostnadene sånn spot on så her er det bare å summere de riktige postene i budsjettet (ser at vi har satt visse utgifter i sammenheng med andre kategorier enn de har gjort i skjemaet - herlighet, jeg er fortsatt sjokkert over at det er forventet at man skal ha så stålkontroll, for jeg bare vet at vi ikke hadde hatt dette om det ikke var for svigerfar). På egeninnsatsen ser jeg at vi kan krysse av for "vet ikke" så vi får se hvordan vi løser den. Har bedt mannen tenke gjennom egeninnsatsdelen, og så får jeg ta meg av resten. Pratet med svigerfar, og han påpekte at vi jo har fått mesteparten av byggematerialet til rabattert pris så spørs hvor hensiktsmessig det er for SSB å bruke vårt skjema da. Må vel kommentere dette i kommentarfeltet. Enda mer irriterende om de ikke kan bruke det da

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat