Vis enkelt innlegg
Gammel 12-03-18, 20:50   #35
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fiskemiddag-inspirasjon

Takk for mange gode tips! I dag laget jeg en hot fiskesuppe, av currrysaus jeg allerede hadde i fryseren. Jeg tinte den, hadde oppi en boks med lett kokosmelk, og en blokk med torsk. Veldig grei mandagsmiddag.

Men fiskemiddager fem dager i uken hadde jeg neppe fått til. Jeg synes det er vanskelig nok med tre. Litt av problemet er at jeg selv blir inderlig lei de fiskemiddagene baran typisk liker. Jeg følte stekt laks vokste i munnen min en stund, selv om vi varierte tilbehøret aldri så mye.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat