Tråd: Netflix Norge
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-12, 09:24   #88
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Netflix Norge

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Jeg har prøvd å bruke den barnefunksjonen på Wii, men da kommer alt på engelsk og jeg finner ikke ut hvordan jeg forandrer tekst og språk. Mens det funker fint å velge språk når jeg bruker den vanlige funksjonen.

Hah, jeg var akkurat inne for å spørre hvordan man kan endre språk på Wii. Hos meg virker det helt tilfeldig hva som er med norsk tale og ikke; f.eks. er Pusur 1 på engelsk og Pusur 2 på norsk. Da skal jeg prøve å gå via den andre appen.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat