Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-19, 09:54   #50
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ballkjole" til 12-åring

Lace var et godt tips - takk til blant annet Adrienne. Det viser seg at butikken på Strømmen Storsenter også er under nedleggelse, og de vil i løpet av den nærmeste måneden selge ut hele sentrallageret via denne butikken. Alt var på halv pris! En del av kjolene, blant annet en vi bomkjøpte på Finn, har veldig store brystinnlegg sydd inn, så det ble veldig rart på 12-åringen. (Jeg så selv ut som om jeg var pumpa opp eller hadde lagt inn silikon i H-cup da jeg fikk den på meg.) Vi fant dog en fin, lyseblå kjole som passet fint. De går helt ned i 32 i størrelsen! HELT drømmekjolen er det visst ikke, for den skulle vært kongeblå. Jeg holder et lite øye med Finn, og ellers får vi bare beholde denne, tror jeg.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat