Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-19, 10:03   #51
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ballkjole" til 12-åring

Jeg har en nydelig kongeblå som hun kunne fått låne, men jeg tror nok den er for stor. Den var visst for stor for jenta mi som er ett år eldre og har pupper, selv om den kan snøres inn. Hun arvet den av en kusine som har brukt den på ball. Men så bra at dere fant!

Tror kleskoden her er litt annerledes, så hun ville nok ikke brukt den uansett, fordi den er for "ballete" så derfor "visst", jeg så ikke at hun prøvde den, og hun kan godt finne på å si at den er for stor fordi hun ikke liker den.
8.klassingen min har ball i morgen, og har endt opp som sporty spice, med trang adidas-kjole og sneakers.

Lillesøster i 6.klasse skal på sitt første ball uti februar en gang, og spør om hun ikke heller kan ha dressbukse, skjorte og vest som broren. Så vi er i den enden.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 29-01-19 kl 16:06.
My er ikke aktiv   Svar med sitat