Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-19, 11:20   #25
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.792
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nok en hundespørsmålstråd, Havanais denne gang!

Han vi passer er lys i pelsen, men ikke helt hvit. Fargene hans varierer litt og jeg synes han er superfin. Øynene hans renner mye så pelsen rundt øynene er helt mørk, men jeg tenker ikke på det som hverken stygt eller ekkelt, han er jo bare sånn. Resten av pelsen er ikke misfarget på noe vis, men vi dusjer han ofte etter tur. Egentlig vel så mye fordi jeg synes han lukter tiss som at han blir så veldig skitten. Han ELSKER å snuse og blir aldri ferdig så synes det er greit å få vasket av snuten også etter tur. Jeg foretrekker lysere hunder fordi jeg synes ofte det er vanskelig å se utrykket i ansiktet på de mørke hundene, så jeg personlig ville heller hatt litt misfarget pels enn en mørk hund. Skulle ønske jeg kunne vist deg bilde, han er sååå vakker en hund. ��

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat