Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-21, 21:04   #414
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

En helt annen skala hva gruff angår, men likevel.

Når folk, basert på noe de har lest i avisene de siste to ukene, skal mansplaine for meg hvordan ting fungerer, og hva som bør gjøres, innenfor det fagområdet jeg har jobbet med i mange år. Og i tillegg formulere seg både syrlig og nebbete. Jeg er så LEI av å svare saklig og nøytralt på slike henvendelser, flere om dagen. Særlig når jeg skjønner at avsenderen ikke egentlig er ute etter et svar, men bare har behov for å lire av seg usakligheter.

Og nå som jeg er på hjemmekontor har jeg ikke engang mine nærmeste kolleger ved siden av meg, som jeg kan klage høylytt til.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv