Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-21, 18:48   #419
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Gruff her også.. egentlig burde jeg vel legge fra meg iPad.

Det er glatt ute.

I går skulle jeg og far kjøre en tur. Jeg tar av meg det polstra epilepsi pannebåndet og tar ikke på meg epilepsi lua siden vi bare skal kjøre tur. Jeg går to meter utenfor huset. Far sier pass kamp det er... og der sklir jeg og går med hode rett i bakken.

Mister bevisstheten. Ambulanse med blålys. Full alarm beredesskap på sykehuset. Jeg er ikke bevist. CT og røntgen av store deler av kroppen.

Kommer etterhvert til meg selv og blir værende over natten med vekking og div undersøkelse hver time. De utelukket heldigvis blodutredelser i hjernen og konkluderte nok den gang med en kraftig hjernerystelse. Nytt røntgen i dag av hofte da den er vond.

Jeg er svimmel , kvalm og har vondt i hode. Fått en del smertestillende og kvalmestillende i natt med noe effekt.

Så ja.. det er glatt ute..

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv