Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-15, 08:39   #2
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.141
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Realitetsorienter meg - hvor mye arbeid er det egentlig med hund?

Jeg syns ikke det er så mye ARBEID å ha hund, men det er mulig vi har blitt godt vant. Den må luftes 3-4 ganger hver dag, og en av gangene må man gå tur. Vi er mange i familien så det fordeles med lufting.

Vår må sjeldent dusjes, den røyter to ganger i året, og det er ikke noe spesielt stell. Man kjøper stor sekk med mat og bikkja, den er nå bare her. Den har egen seng under kontorpulten på loftet og tilbringer store deler av livet der. Den får ikke være i sofa eller senger og som med unger - er man konsekvent - så skjønner bikkja poenget. Lite mas med sånt.

Men det som jeg syns er pes med hund, det er at man blir så bundet. Det er jo veldig vanskelig å reise bort uten hund, f.eks. Både på helgeturer, dagsturer, og ferier. Så hvis jeg skal dra fram noe negativt så er det det. Det aller beste er da hvis du har noen glade hundevakter i nærheten!! som villig stiller opp.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat