Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-18, 17:21   #19
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Robotstøvsuger?

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Vi har hatt en fra Neato i noen måneder og den er helt super. Jeg sliter med ryggen og bør avstå fra støvsuging, så for oss er denne gull. Går til fast tid mandag-fredag. Vi har langhåret hund og katt i tillegg, hårene takler den fint.

Langhåret menneske, typ skikkelig langhåret... Det går ikke. Jeg hadde også Neato og den stoppet. Børsten ble full av hår og gikk ikke rundt og jeg måtte "klippe løs" børsten. Men hårene mine er jo en halv meter lange og jeg røyter veldig mye, veldig få hunder eller katter kommer opp mot det.

Den tygget seg også fast i teppet mitt... Men det byttet jeg faktisk ut. Heller slippe støvsuge. Håret derimot, det gadd jeg ikke klippe, for støvsugerens skyld.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat