Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-18, 19:52   #11
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.212
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sorte striper på tallerkener

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hvis det er faktiske riper i glasuren, så gjelder ikke det jeg sier over. Da er det nok serviset og ikke bestikket, men de grå stripene, de skyldes vanligvis bestikket.

Vi har Hardangerbestikk. Bør jeg forvente at det lager striper på tallerkenene?

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Vi fikk masse grå striper i et hvitt servise kjøpt på Kitchen. Gikk og klagde, viste seg at de hadde hatt problemer i produksjon og vi fikk alt nytt. Ikke problemer med de nye tallerknene.

Vet Rosendahl hadde samme problemet for noen år tilbake, de også tok imot reklamasjoner og man fikk nytt.
Så sjekk det i allefall ut.

Hm, kan være det , kanskje. De fleste ble kjøpt samtidig, men jeg har supplert litt etter hvert som noen har knust. Det er noen få som ikke har striper. Skal sjekke det.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat