Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-18, 15:12   #11
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en spesiell holdning til dørselgere/dørsalg?

Jeg kjøper konsekvent ikke av dørselgere. Jeg vil ha tid og ro til å lese om produktet, ha mulighet til å finne andre og bedre tilbud osv. Jeg blir dessuten sur når selgere kommer med åpenbare løgner, som Adams Matkasse som påstår vi er de eneste i gata som ikke bruker dem (særlig...) eller mannen fra Fiskebilen som påstår at deres torskefilet koster halvparten av prisen i ferskvaredisken (Nei, 199 kr/kg er ikke halvparten av butikkpris, det er faktisk høyere enn butikkpris.). Noen er hyggelige og sier ha en fin kveld straks jeg forteller at jeg ikke er interessert, mens andre er mer innpåslitne og gir seg ikke og det fører bare til at firmaet deres er på nei-listen hvis jeg noen gang trenger noe av det de selger.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat