Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-14, 18:25   #12
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.127
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

"Undrer"? Nei, det vil jeg ikke si. Jeg blir kanskje litt overrasket hvis noen som alltid (ikke alltid, da ) drikker vin ikke gjør det på en fest, men jeg tenker ikke så veldig over det hvis de ikke selv sier noe om det. Hvis det er noen jeg ikke kjenner så godt som ikke drikker, tenker jeg enda mindre over det.

Jeg kjenner og omgås veldig få som ikke drikker i det hele tatt, men av de få avholdsfolkene jeg kjenner til, vet jeg ikke egentlig hva som er grunnen - det spør jeg ikke om. Jeg vet forsåvidt ikke om de er totalavholds eller bare drikker sjelden heller.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat