Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-08, 21:45   #48
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.783
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Minoritetsflertall på 48 Oslo-skoler - et problem?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg har kommet frem til at det er et sammensatt problem, og jeg har etterhvert blitt mer redd for at sønnen vår skal komme i et miljø med svært mange barn fra ressurssvake familier, ikke hvilken kulturell bakgrunn de har.

Dette er jeg helt enig i. Jeg vil heller ha Snupp på en skole med en høy andel som har annet undervisningsspråk enn morsmål, men som kommer fra resurssterke hjem, enn en skole som har en høy andel med samme morsmål som undervisningsspråket, men hvor de fleste familiene er å anse som resurssvake.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat