Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-07, 21:43   #23
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vervekampanje for morsmelksentralen.

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Dere som gir melk til morsmelksentralen: jeg har masse melk og har lyst til å gi. Storebror fikk melk derfra da han var nyfødt, og det er fint å kunne gi noe tilbake. Leste litt på informasjonssiden til sentralen og lurer på alkoholforbudet i giverperioden. Hvordan fungerer det? Betyr det at jeg ikke kan ta meg et glass vin før jeg eventuelt slutter å gi melk, eller gjelder forbudet dagen før man pumper?

Jeg fikk beskjed om at dette hørtes verre ut enn det var. Det er bare at de ikke skal ha melk med promille. Du må bare passe på selv, og legge inn litt mer sikkerhetsmargin enn du kanskje gjør med eget barn. Jeg gjorde det sånn at dersom jeg hadde vært på fest dagen før droppet jeg pumpe til morsmelksentralen den dagen selv om jeg glatt ammet eget barn (han var ganske stor da).

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat