Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-18, 14:47   #16
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaring med leige av minigraver versus sette bort jobb?

Me har samme problemstilling hjå oss. Eg har landa på at det er betre å leige folk som kan dette og som blir ferdige innan rimelig tid. Godt poeng dette med å bli kvitt ugrasjord.


Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Ja, det er nettopp det. Det er kanskje like dyrt/billig å leige nokon som bruker kortare tid, samanlikna med å leige maskin i mange dagar.

Eg malte to strøk på ein vegg her i stova. Det tredje skulle eg gjere etter frukost. Malaren som skulle male dei tre andre veggane tilbydde seg å ta det tredje strøket når han først var i arbeid. Eg sa takk, men nei takk, for dette fiksa eg jo kjapt sjølv. Men da eg såg at han vart ferdig med sitt tredje strøk på tre (3) veggar innan eg hadde ete opp ei skål med frukostblanding, snudde eg og lot han bruke 3 minutt på å male den fjerde veggen.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat